MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe www.concept2.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Penteer (registrikood 10141537), asukohaga Sõudebaasi tee 21, Tallinn 13517.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Ostu sooritamiseks ei pea tingimata kasutajaks registreerima – kõik vajalikud andmed saab lisada ka ostu vormistamisel. Registreerudes kasutajaks, saad aga salvestada oma kontaktinfo kasutajakonto alla ning kui oled sisse loginud, siis ostu vormistamisel seda enam sisestama ei pea. Salvestatud kontaktinfot saab vajadusel alati parandada sisenedes oma kontole ja valides MINU KONTO / AADRESSID –> MUUDA või MINU KONTO / KONTO ANDMED.
- Leia e-poest soovitud toode.
NB! Kontrolli kindlasti üle, kas valikuvariantidega toote puhul valisid endale sobiva variandi!
- Vajuta toote juures olevale nupule LISA KORVI.
- Ostukorvi sisu saab kontrollida lehekülje ülaservas ostukorvi lingile või kujutisele vajutades. Vajadusel on võimalik avanenud alammenüüst otse maksmisele siirduda vajutades nupule KASSA. Ostukorvis olevate toodete kogust saad muuta vastavas lahtris kogust muutes. Seejärel vajuta nupule UUENDA OSTUKORVI. Toote eemaldamiseks ostukorvist vajuta toote pildi juures olevale nupule.
- Kui on võimalik kasutada kupongi, siis sisesta see lahtrisse KUPONGI KOOD ja vajuta KASUTA KUPONGI.
- Ostu vormistamiseks vajuta MINE KASSASSE. Vajadusel täida või paranda oma andmed. Tärniga tähistatud lahtrid on nõutavad. Kui soovid kauba saatmist arveaadressist erinevale aadressile, siis aktiveeri SAADA TEISELE AADRESSILE ja täida vajalikud lahtrid.
- Vali endale sobiv makseviis. Kui nõustud tellimistingimustega, siis aktiveeri vastav linnuke ja vajuta ESITA TELLIMUS.
- Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse koos tellimuse infoga ekraanil ka teade, et Sinu tellimus on vastu võetud. Koheselt saadetakse sama info ka Sinu antud e-maili aadressile.
Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Läti pangamaksed
- Leedu pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
- Maksa hiljem lahendused
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Tulla ise kaubale järele
- Kaup saadetakse ostjale ukseni Venipak kulleriga
- Kaup saadetakse ostjale lähimasse Omniva või Smartposti pakiautomaati
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 2-4 tööpäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus emailile penteer@concept2.ee , mille tuleb lisada arve koopia.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile penteer@concveptt2.ee või helistada telefonil: 6096265.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile penteer@concept2.ee või helistada telefonil: 6096265.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.